World of Concrete 2022 tenutu in u Centru di Cunvenzione di Las Vegas

1

World of Concrete (WOC) hè l'avvenimentu internaziunale annuale dedicatu à l'industria di a custruzzione di cimentu cummerciale è di muratura.Informa Markets hà urganizatu u mondu di u béton di questu annu in u Centru di Cunvenzione di Las Vegas da u 17 di ghjennaghjuthà 20th.

Ashine hà participatu à u precedente World of Concrete Expos.Tuttavia, per via di e restrizioni di viaghju di Covid, ùn pudemu micca assistisce à l'avvenimentu in persona dopu a nostra ultima assistenza in 2020. Malgradu l'oceani separati, riescemu sempre à mantene l'aghjurnamentu nantu à l'avvenimentu attraversu rapporti in diretta è publicazioni in e social media.

Questa mostra hè u primu è u più grande avvenimentu in l'industrii di custruzzione di cimentu è di muratura in 2022. Più di cumpagnie 1,100 anu assistitu à questu avvenimentu;150 d'elli sò assistenti per a prima volta, offrendu à i participanti una larga varietà di mostre da tutti i segmenti di l'industria di a custruzione, cumpresi Contractors Concrete, Construction Managers, Dealers / Distributors, Concrete Contractors Decorative, Engineers, Rental Equipment Centers, Repair Contractors, Specialty Concrete. Cuntratturi, è più.

2

Parechje cumpagnie in l'industria di l'equipaggiu di cimentu anu esibitu in questu avvenimentu, mostrendu a so ultima innuvazione in l'industria di sgrossatura è lucidatura di cimentu, è l'industria di l'utensili di diamante, cumprese Husqvarna, Sase, Bartell Global, Concrete Polishing Solutions, Xtreme Polishing System, Superabrasive, Scanmaskin, NSS. , etc. Malgradu a so participazione attiva in questu avvenimentu, avemu vistu à tempu una diminuzione di numeri è una riduzzione di dimensioni di u stand d'esposizione in WOC, cù menu antecedenza da i fabricatori di l'equipaggiu per via di i regulamenti di viaghju Covid.

Circa 37 000 prufessiunali registrati anu assistitu à questu avvenimentu.L'altu livellu d'ingaghjamentu marca ancu a necessità urgente di cunnessione in persona in l'industria.A parte di l'esposizione, WOC 2022 offre ancu più di 11,000 sessioni di lezioni di esperti di classe mundiale per aiutà i participanti à superà e sfide è sfruttà i novi innovazioni tecnologiche in l'industria.I temi trattati in queste sessioni varienu da a stampa 3D in a custruzzione di cimentu, e donne in a custruzzione à l'impermeabilizazione: a prossima generazione di suluzioni.

3

Oltre à offre opportunità di cummerciale è prugrammi di educazione, questu avvenimentu annuale di World of Concrete serve ancu di piattaforma per i participanti per dimustrà i prudutti più attuali è l'ultima tendenza in l'industria per 2022. Tendenze per 2022 includenu:

  1. Migliuramentu di a produtividade di u situ di travagliu cù novi sistemi di batterie per fà u compitu concretu.
  2. L'automatizazione in l'attività di custruzzione in cimentu: stampa 3D, legatura di rebar, è cetara.
  3. L'apparizione di novi materiali per una megliu efficienza di l'imprenditori.
  4. Sistemi di gestione di dati di gestione simplificati.
  5. I prudutti chì riduceranu l'impronta di carbone di u prugettu.

Inoltre, l'urganizatori di l'esibizioni anu formalizatu l'impegnu di l'avvenimentu à a sustenibilità in cullaburazione cù u partner / sponsor di l'energia rinnuvevule HILTI.Ci sò trè obiettivi principali per stu prugramma: Inspirà u Sviluppu Sostenibile, a Responsabilità Ambientale è a Responsabilità Soziale - ogni impegnu chì sustene l'impegnu di l'avvenimentu à furmà l'industria concreta per un futuru sustenibile.Questi obiettivi si allineanu perfettamente cù a missione di Ashine: rende efficiente a smerigliatura è a lucidatura di pavimenti, Crea un mondu ecologicu è sustenibile.

L'ingaghjamentu di cumpagnie di diverse dimensioni in WOC 2022 significa u rinascimentu di a fiera cummerciale è a crescita constante di l'industria di a custruzione.Mentre u nostru mondu si recupera da a pandemia glubale, tutti noi di Ashine aspittemu di vultà à WOC 2023 per scuntrà i nostri amichi in l'industria in persona è sparte a nostra innuvazione à l'industria di triturazione è lucidatura di cimentu.

4

Tempu di Postu: Feb-16-2022