U 1u Forum Internaziunale di Ashine nantu à a Tecnulugia di u Pavimentu

1

In l'occasione di u 30th anniversariu di Ashine, u 1st Ashine International Forum on Floor Technology hè statu tenutu in Ashine 3rd factory in August 15. Pionieri in l'industria di pavimenti, cum'è Husqvarna, Sika, Mapei, SpecChem, Solomon Colors, i partenarii d'affari Ashine è parechji. altri contractanti chinesi anu assistitu à l'avvenimentu.

U focu di l'avvenimentu era di prumove a crescita à longu andà di pavimenti in cimentu è terrazzo.I parlanti principali di l'industria di i pavimenti anu presentatu insights esclusivi nantu à i più recenti sviluppi, sfide è soluzioni.

3

Xiaoxin Liu, Capu espertu di CFA (China Floor Association),hà datu un discorsu principale nantu à e duie direzioni di i Premii WOCA è u sviluppu di alta qualità di l'industria di i pavimenti.Da l'acquistu indipindenti di l'imprenditori di materie prime attraversu a pruvisione di materiali totali da u fornitore di materiale.Da l'ispezione è l'accettazione in situ à l'ispezione è l'accettazione in situ soddisfacenti per u cliente.A piattezza è a livellazione di u pavimentu, a resistenza à l'usura è a forza di ligame sò tutti i parametri di ispezione.

5

Un altru discorsu principale hè statu datu da Chaoqun Li, Vice Direttore Generale di SpecChem (Cina), nantu à a Tendenza di Sviluppu di Pavimenti Integrali di Cimentu, chì presenta pavimenti in cimentu lucidatu cumpletu, pavimenti in terrazzo integrale di cimentu, pavimenti integrali senza saldatura è pavimenti in cimentu funziunale in malta. i prossimi 10 anni.I pavimenti di cimentu pulitu cumpletu anu e seguenti caratteristiche: vita sincronizata cù cimentu, alta resistenza, resistente à l'usura è a prova di polvera, culore consistente, è senza crack.

8

Junjian Guo, presidente di l'impresa SRS-Shanghai DIANYUE TERRAZZO, hà fattu un discorsu principale nantu à u Sviluppu à longu andà di i pavimenti in terrazzo EPOXY.Per prumove u sviluppu sanu di l'industria di pavimenti in terrazzo EPOXY, hè necessariu di rinfurzà e norme è i normi di l'industria, prumove l'innuvazione tecnologica è a ricerca è u sviluppu, rinfurzà l'urganisazione è a supervisione di u mercatu, migliurà a qualità di l'impiegati, è attente à a prutezzione di l'ambiente è u sviluppu durevule.Solu da a prumuzione cumpleta di u sviluppu industriale, l'industria di i pavimenti pò ottene una crescita sana, stabile è sustenibile.

9

Husqvarna Asia Region Product & Service Manager Harry Chen hà dettagliatu u sistema di macchina di preparazione di a superficia di Husqvarna, chì include: raschiatori per pavimenti, granatrici, sabbiatrici in acciaio, scarificatori per pavimenti, rasoi per pavimenti, smerigliatrici per pavimenti, attrezzature per polveri è slurry, è ancu a soluzione di pavimenti Husqvarna - Husqvarna Superfloor. ™.

11.1

Richard Deng, presidente di Ashine Diamond Tools, hà indirizzatu "A prumuzione di u sviluppu sustinibili di l'industria di pavimenti in cimentu".Crede chì a vera lucidatura duveria esse una lucidatura meccanica (macinazione è lucidatura di u pavimentu di cimentu passu à passu cù pastiglie di diamante) per ottene a superficia di raffinamentu di alta qualità è di longa durata piuttostu cà una finta lucida facilmente ottenuta da a cera (pulitura chimica).A superficia di u pianu hè bè rifinitu, è u DOI (ACI310.1-20 3.2.4) è u brillanu brillanu duranu più tempu.Reduce a freccia di mantenimentu di u pavimentu;riduce l'intensità di u travagliu di i travagliadori;riduce i pads usati è i rifiuti, è cusì riduce u pesu di l'ambiente;Ùn ci sò micca sustanzi chimichi tossichi lasciati, facendu l'ambiente amichevule è sanu per l'impiegati è i cunsumatori;DCOF supera significativamente 0.42 (Sicondu ANSI A317.1 sezione 9.6), riduce i risichi di slippery.Lucidatura meccanica cù arnesi di diamanti dritta pò prumove u sviluppu durevule di l'industria di pavimenti in cimentu.

13

Sicondu John Ji, Head of Business Development - Sika China Ltd., Ashine pò calà u costu di a cumunicazione di u mercatu insignendu à l'utilizatori finali l'impurtanza di e dati d'accettazione, cum'è i vantaghji chì venenu da e dati DOI.

 

Stu foru hà furnitu una grande chance per multi-comprensioni è suluzioni innovative per l'industria di pavimenti.Ancu durante i trè anni più difficili, numerosi cumpagnie di pavimenti insistenu nantu à standard di alta qualità.Facemu i nostri sforzi per u sviluppu efficiente è sustenibile di l'industria globale di pavimenti inseme.


Tempu di post: Aug-18-2023