Avanzata tecnica in a Formula Metal-Bond di Ashine

 

 

Cuntratturi in Leshan, Sichuan, Cina anu fattu un paragone side-by-side di Ashine Hard-bond Metal Bond à quellu di i cuncurrenti.U Metal Bond di Ashine cù a nova formula hè assai più AGGRESSIVA è hà una vita più longa cà quella di u cuncurrente di Ashine.
1
Condizione di u pianu: Pavimentu in terrazzo, durezza di Moh trà 7 è 8.
L'ultimu risultatu di paragone side-by-side perLegami di metallo 16 di Ashinehà dimustratu chì a superficia di u pianu di l'ultime Metal Bond di Ashine pò finisce hè400 metri quadrati (4.300 sq.ft.), cù macchine chì operanu à 850 rpm in 6 ore.Mentre chì u Metal Bond di i cuncurrenti di Ashine, sottu a listessa cundizione, hà finitu solu 350 metri quadrati (3.700 sq.ft.).

2

 

U Metal-Bond di Ashinehè a cumminazione di diamanti superiori è una matrice perfettamente cuncepita, rendendu altu rendiment mentre sopravive i prudutti di i cuncurrenti.

Metal-bond-Trapezoid-Button-Shaped (1)(1)(1)

Cliccate per più infurmazione nantu à u produttu: https://www.ashinediamondtools.com/metal-bond-trapezoid-diamond-grinding-shoes-button-shaped-product/

Segmenti di Metal Bond di Ashinehà ancora 2/3 di partitu dopu à 7 ore di macinazione, chì dimustranu assai costu-efficace.

Avanzata tecnica in a Formula Metal-Bond da Ashine-3

Risultatu:

Pudemu vede chì i diamanti di qualità più bassa sò stati aduprati in i segmenti di ligami metallici di i nostri cuncurrenti, per quessa, ùn anu micca riesciutu à preparà u pavimentu, lascendu taglii profondi è mudelli di scratch difficili da sguassà.

5

Avanzata tecnica in a Formula Metal-Bond di Ashine-5

 

 


Tempu di Postu: Apr-26-2022