Studiu di casu di l'aeroportu di Ezhou Huahu

A situazione:

Situazione: Ezhou Huahu Airport,ancu chjamatuSF Aeroportu Internaziunale, hè una pruposta di sviluppu da SF Express Co. SF Express (Group) Co., Ltd. hè u sicondu più grande corriere in Cina chì furnisce spedizione espressa domestica è internaziunale.L'aeroportu serà sviluppatu cum'èunu di i più grandi hub di carica aereain l'Asia è in u mondu, furnisce facilità per l'aviò largu cum'è l'A380.

ashine-ezhou-studiu di casu

Condizione di u pianu:

Pavimentu asciuttu, circa un 5-6 nantu à a scala Mohs, U pianu era poroso è avia assai cracke.
2

A sfida:
U cliente aspettava afinitura senza esposta,dunque a rimozione di laitance in u prucessu di grinding deve esse cuntrullata precisamente.
3

A suluzione di Ashine:

Tamponi per lucidatura in resina a tripla fila E-shine

E-shine-Triple-Row-resin-pulishing-pads

 

Cliccate per l'infurmazioni di u produttu: https://www.ashinediamondtools.com/e-shine-triple-row-resin-polishing-pads-product/

 

1. Prima, i cuntratturi appricanu una strata diindurenteà u pianu.

Dopu stu passu, i cuntratturi anu macinatu a capa superiore di u pavimentu per caccià qualsiasi macchie o segni nantu à u pavimentu attuale, utilizenduL'ultimu tampone per lucidatura bagnata di resina di grana 500 di Ashine.Un altru stratu diindurentehè stata appiicata à u pianu dopu à grinding per aumentà a durabilità di u pavimentu.

5

2. Allora i cuntratturi currianu un grind per caccià ogni manca di u hardener usenduTampone per lucidatura a umido di resina a grana 1000 di Ashine.

6

 

3. Tandu di AshineTamponi per lucidatura in resina secca grana 800sò stati utilizati chì era seguitu da una strata di sealer per aghjunghje brillanza à u pianu.

7

 

4. Infine, i cuntratturi utilizatibrunitrice ad alta velocitàper finisce u travagliu dopu chì u sealer si secca.

8

 

U risultatu:

U Pavimentu Ottene una finitura di alta chiarezza cùmisurazione alta DOI di 73.0.
9

Cù tutti i dati chì avemu cullatu finu à avà, in u casu di l'Aeroportu di Ezhou Huahu cù u prucessu citatu, hè stimatu:

L'ultimi tamponi di lucidatura DRY di resina-bond di Ashine cù una formula di ULTRA longa vita ponu copre 7.000 metri quadrati (circa 75.000 sq.ft.)

L'ultimi tamponi di lucidatura WET in resina di Ashine cù una formula di ULTRA longa vita ponu copre 3.000 metri quadrati (circa 32.000 sq.ft.)

10

 

 

U Feedback:

Citendu i contractors Mr.Li in l'aeroportu di Ezhou Huahu: "Pastiglie per lucidatura a legame di resina di Ashinehà ua vita più longaparagunendu à tutti i cuscinetti di diamanti chì avemu usatu finu à avà ".

Tampone per lucidatura a legame di resina di Ashinehè l'eccellente strumentu di scelta per u vostrugrande prughjettuper salvà u travagliu è i soldi.


Postu tempu: Apr-04-2022