A rivoluzione tecnologica Ashine nantu à u tampone di lucidatura WET

1200x630px-Facebook

Semu fieri di annunzià l'ultima versione di Ashine, Tampon per lucidatura Tough-wet, hà un risultatu eccezziunale nantu à u cimentu di lucidatura umitu, topping dryshake, terrazzo è ecc..., in particulare quelli pavimenti abrasivi è morbidi.

A vita è l'abrasività di u tampone di lucidatura Tough-wet hè QUATRE volte più longu di u tampone esistente.

Una prova di paragone in e stesse cundizioni di prova hè fatta.U tampone di lucidatura umidu dura solu 0,5 mm di altezza mentre chì l'antica formula si consuma di 2 mm.

Da u feedback di a prova di u situ di u prughjettu, a vita di u tampone di lucidatura Tough-wet hè ancu tistimuniatu per esse QUATRE volte più longu di i nostri attuali tamponi di lucidatura bagnati è ancu di alcuni pads cuncurrenti.4 pollici è 7 mm di altezza U tampone di lucidatura resistente à umitu funziona intornu à 2,000 ㎡ nantu à pavimenti secchi mentre u pad in competizione funziona solu circa 500 ㎡.

Tuttu u mercatu hà sempre più richieste di lucidatura bagnata.Ma ùn ci hè guasi micca tamponi di lucidatura bagnati adattati per i clienti di sceglie prima di sviluppà a tecnulugia Tough-wet.

In più di a dumanda di u mercatu, a lucidatura bagnata pruteghja ancu a salute di u persunale di u situ in modu efficace.In u 2016, l'America OSHA (Amministrazione per a Salute è a Sicurezza Occupational) libera una pulitica chjamata Regolamenti di Sicurezza è Salute per a Custruzione, chì dichjara chì "···tutti i patroni di l'impiegati esposti à i periculi di l'amianto anu da rispettà e disposizioni protettive applicabili per prutege i so impiegati··· U travagliu deve esse realizatu cù metudi umidi ".L'OSHA richiede à i patroni di pruvà megliu à applicà u metudu umitu per evità i risichi di u persunale di u situ di ottene Silicosi quandu facenu i travaglii di custruzzione di pavimenti.

Cum'è una sucietà suciale rispunsevuli, per creà un ambiente di travagliu sanu è sustenibile per i travagliadori hè ancu a nostra missione.Tuttu chistu induce a nostra R&D cuncentrata nantu à un pad di lucidatura bagnata ben eseguita.

Ci hè una larga gamma di disinni di tamponi di lucidatura Tough-wet per a vostra selezzione.Per più dettagli, cuntattate u nostru staff di vendita.
Sottu sò rùbbriche di pad di lucidatura Tough-wet sottu lente di ingrandimentu.

图片1

 

Quì sottu sò feedback da u situ di u prugettu quandu si usa un pad di lucidatura Tough-wet

图片7 图片8

 


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2021