U staffu di Ashine participa di novu à a Xiamen Half Marathon

Ashine-maratona-1

Mai lascià corre

Dumenica passata hè stata una ghjurnata maravigliosa piena di ispirazione, resilienza, bravura, focus è gioia.U gruppu Ashine hà participatu à a Xiamen (Haicang) Half Marathon, è tutti anu finitu è ​​si sò divertitu.

U spiritu di maratona hè longu una parte di a cultura corporativa di ASHINE.Hè u curagiu di spinghje i limiti, a cunfidenza d'andà oltre sè stessu è a perseveranza "ùn rinunzià mai".Duranti l'anni, Ashine hà travagliatu duru per spinghje l'impiegati fora di a so zona di cunfortu, esce da l'uffiziu è in u campu, è incuraghjenu à campà un stile di vita attivu.

微信图片_2022111416

Mezza Maratona

Roy

A mezza maratona calda pazza ch'e aghju mai sperimentatu.Semu furtunati è tutti l'avemu finitu.Simu pazienti cù a vita è tuttu, tutte e cose belle meritanu a vostra aspittà !

Ashine-maratona-3

Mini maratona

Canzona

Questa mezza maratona, in u mo parè, mostra a mentalità di i nostri Ashine di "travaglià duru è vive felice" in una manera multifaccetta.A ghjuventù hè di ùn rinunzià mai, a perseveranza hè cumu a purtemu !

1668420658352

A gestione di un affari hè una maratona, micca un sprint.

Ashine hà sempre cunsideratu "estremu" cum'è a ricerca di ricerca è sviluppu è qualità;in ogni prova, Ashine s'impegna à superà sè stessu, per sviluppà è pruduce prudutti di più prestazioni è qualità.Per d 'altra banda, l'obiettivu di a maratona hè di inspirà l'impiegati à cuntinuà l'eserciziu, mantene una bona salute fisica è mentale, è vive una vita cumpleta.

In u futuru, ASHINE furnisce in tuttu u core prudutti è servizii megliu per i clienti.Aspittemu avanti di avanzà cù i clienti.

 


Tempu di Postu: 15-Nov-2022