Ashine hà participatu à a Prima Conferenza Virtuale cù ASCC

Ashine-assiste à a riunione in linea di l'ASCC (1)
Ashine-assiste à a riunione in linea di l'ASCC (2)

Cum'è un novu membru di l'ASCC da a Cina, Jack Wang di Ashine hà assistitu à a prima riunione annuale in linea di l'ASCC u 21 di settembre di u 2020.

A riunione annuale di l'ASCC hè stata aperta ufficialmente eri.Cum'è l'impattu di l'epidemie, a riunione annuale ASCC hà pigliatu a forma di videoconferenza Zoom.Ancu s'è a ghjente ùn pò micca parlà faccia à faccia cum'è di solitu, ma attraversu a camera trasmette ancu i stessi sentimenti di preoccupazione trà l'altri.

L'1 di marzu di u 2020, a fabricazione di strumenti di diamanti Ashine hè diventata membru di l'ASCC, chì significa chì pudemu avè più opportunità per stabilisce u cuntattu è l'interazzione cù esperti di l'industria di tuttu u mondu, in particulare in i Stati Uniti, chì furnisce ancu un forte sustegnu per noi per furnisce i clienti megliu suluzione di custruzzione.

A discussione durò trè ore, cuncintrau nantu à cumu guidà megliu unità di i membri per migliurà a tecnulugia di a custruzzione, standardizà l'implementazione di i normi tecnichi di l'industria, è discute i prublemi tecnichi di preoccupazione di l'industria l'annu passatu.

Ashine cum'è un espertu di macinazione è lucidatura di terra di fama mundiale, u fornitore prufessiunale di strumenti di diamante, se avete qualchì problema cunnessu, faremu u nostru megliu per sustenevi cù e nostre soluzioni.


Tempu di Postu: Mar-05-2021